Inloggen / Registreren
Vul uw e-mailadres in.
Vul uw wachtwoord in.
Wachtwoord vergeten

Voer het e-mailadres in waarmee je een gratis persoonlijk account wilt aanmaken. Je ontvangt dan per e-mail met een link waarin je een wachtwoord kan aanmaken

Vul uw e-mailadres in.
Vul uw wachtwoord in.
Vul wachtwoord bevestiging in
Winkelwagen inhoud

Verzendkosten


Verzending en kosten

Leveringsinformatie rondom Coronavirus! Wij leveren volgens onze standaard levertijden maar doen dit wel Contactloos

BEZORGEN:

Leveringen pakketdienst:

  • meestal duurt dit 1-2 werkdagen via GLS pakketdienst.
  • Mocht een bepaalde datum (spoed) erg belangrijk zijn i.v.m. bijv. een verjaardag overlegd u dan s.v.p. even op voorhand, dit kan een teleurstelling voorkomen.
  • deze kunnen enkel worden bezorgd tegen de standaard tarieven in de regio's:
    • Nederland (uitgezonderd waddeneilanden, toelag op aanvraag)
    • Belgie 
    • Duitsland 
    • overig op aanvraag 
  • Dit betreft alle kleine pakketten (max omvang 305cm) tot max 30kg, voor grote pakketten kijkt u hieronder bij "Grote pakketten".

Bezorg informatie grote pakketten en pallet leveringen:

  • Dit betreft grote pakketten boven de 30kg of te groot voor pakketdienst.
  • Standaard worden deze iedere dinsdag en donderdag bij ons afgehaald, dus afgeronde (betaalde) orders t/m de avond voor een van deze pick-up dagen gaan in principe altijd mee en worden via postcode routes bezorgd, dit gebeurd op afspraak met u
  • levering duurt meestal ca. 2-4 werkdagen
  • deze kunnen enkel worden bezorgd tegen de standaard tarieven in de regio's:
    • Nederland (uitgezonderd wadden en zeeuws vlaanderen)
    • Belgie postcodes40 t/m 69 (overig op aanvraag)
    • Duitsland enkel grensgebied (t/m 5km) met Nederland, overig op aanvraag 

Dit geschiedt als volgt:

De transporteur maakt telefonisch en/of per e-mail een afspraak voor levering.

  • Deze afspraak is dan definitief, als de transporteur desondanks voor een gesloten deur komt zullen hun u extra kosten in rekening brengen voor een 2e levering.
  • Mocht een bepaalde datum (spoed) erg belangrijk zijn i.v.m. bijv. een verjaardag overlegd u dan s.v.p. even op voorhand, dit kan een teleurstelling voorkomen.
  • Als u geen bericht heeft gehad of vragen heeft over de gemaakte afspraak voor levering dan kunt u rechtstreeks bellen met het transportbedrijf:

BK Transport 

026-7370224

E info@bktransport.nl

VERZENDKOSTEN:

Bij Championshop.nl hoeft u voor de allerkleinste pakketjes maar eenmalig €2,95 verzendkosten per order te betalen (tenzij er gratis levering vermeld staat). Of dit nu 1 of 10 artikelen zijn. Wel zijn er meerprijzen en/of toeslagen. Deze zijn als volgt:

  • iets groter pakket: + €2,00
  • grote pakketten/pallet (voetbaltafels/airhockey/biljarts): + €17,00
  • tafeltennistafels: + € 26,95
  • vracht, levering en installatie door monteur van leistenen (pool)biljart hebben andere tarieven die bij het artikel worden getoond
  • vracht/levering/plaatsing munt inworp airhockey/pooltafel hebben andere tarieven die bij het artikel worden getoond
  • voor de wadden eilanden geld een toeslag voor kleine pakketten van €6,95 welke we apart in rekening zullen brengen, grote pakketten op aanvraag
  • Tot slot zijn er toeslagen voor leveringen buiten de standaard regio/Nederland, deze worden in principe in uw winkel mandje toegevoegd voor het afreken scherm anders nemen we daar contact over op met u.

Uitzonderingen op bovenstaand:

  • Garlando en Deutscher Meister, worden door een service dienst geleverd & gemonteerd u word hiervoor gebeld voor een afspraak
  • leistenen biljarts als palletlevering, welke wat vertraging kunnen hebben i.v.m. extra handling

Genoemde prijzen zijn incl. 21% btw.

SCHADE/GARANTIE:

Op de artikelen zit een fabrieksgarantie, dus als iets niet goed functioneert of incompleet is valt dit in principe onder garantie.

Voor transport schade is het erg belangrijk dat als een verpakking beschadigd bij u aankomt dat u dat vermeld bij ontvangst aan de transporteur anders vervalt de aanspraak bij de transporteur op transportschade!

Schade die u niet aan de verpakking kon zien dient binnen 48uur gemeld te worden.

Indien anders dan bovenstaand dan wordt er met u contact opgenomen vanuit ons servicecenter.

Vragen en/of opmerkingen tijdens of na aankoop:

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben over het bestellen of over het artikel na aankoop dan vernemen we dat graag van u per e-mail (zodat we de gegevens kunnen opzoeken en goed kunnen reageren) zodat we u goed van dienst kunnen zijn en zo nodig verbeteringen kunnen aanbrengen om uw koopgenot zo optimaal mogelijk te maken.